Plugg, handla, städa, packa upp, damn.

Helt slut. Kom just hem från skolan så slänger bara i mig lite juice innan vi skall dra och handla. Efter det är det städa som gäller. Och packa upp. Fy fan vad jag hatar att packa upp... Någon frivillig som ställer upp kanske...? ;)

Suttit större delen av dagen och skrivit rapport ihop med Sophie samtidigt som vi beklagat oss över resterande gruppmedlemmar. Känns som att vi gör det mesta och det börjar bli (har varit ett tag...) gött störande. Vi har skrivit så gott som hela rapporten och det killarna skirivit har vi fått skriva om till stor del då meningsuppbyggnad och stavning är... hyfsat bristfällig här och var. Därför har vi nu sagt att de står för Powerpoint samt redovisning, något som inte tagits emot så bra överallt. Men screw them, jag tänker fanemig inte ta på mig mer nu. När rapporten är klar tänker jag släppa det här helt och hållet.

Nu: införskaffning av mat.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: