Världen gick just under.

Children of Bodom spelar i Göteborg den 25e mars. Samma kväll som Mustasch spelar på Nöjes här i Karlstad. Och jag vill se båda. Fatta mitt problem. Enklare att se Mustasch då det är här uppe plus att jag vet lite folk som vill gå på det och det är en hundring billigare. Men Children of Bodom har jag å andra sidan velat se väldigt väldigt länge och jag kanske kan få med E på det, resten är nog inte så sugna dock. Tror inte den stilen passar så många av mina polers... :P Men de ligger - om inte  i topp tre - så iallafall i topp fem över mina absoluta favvoband all times, så jag vill verkligen verkligen se dem. xD

Stör mig att de inaktiverat "bädda in"-funktionen på alla deras riktiga videos. Så här får ni en livespelning istället. ;)

...

Trodde jag. Jävlapisskitfanskap. VARFÖR går det inte att lägga in videos längre?! Någon som vet? Jag blir galen.

Well, en LÄNK om någon är intresserad.


Helena

Sissi. Glöm aldrig, och jag säger ALDRIG, bort vem som tipsade dig om Children of Bodom. Man kan säga att jag höjde ditt liv några snäpp, right? ;)



Haha. Word. Lr nåt. :D

Cecilia

Hahha, ledsen Helena, men måste nog erkänna att jag redan glömt vem som tipsade mig om dem. Menar du att det var du asså? När, var, hur, varför? :D

Helena

Haha... ja inte vet jag, men jag tror nog d var jag med tanke på: http://nenanena.blogg.se/2009/september/suomalainen-rokki.html#comment

Annars var det väl någon annan riktigt grym människa kan jag tänka mig :)

Cecilia

Hahaha, jaha ja. Nej, om det var första gången du skrev om dem så var det inte du som tipsade mig, har känt till dem rätt länge. :P Blev nog mest påmind att lägga till dem i spellistan iom ditt inlägg, därav kommentaren. Tror jag. :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: