En mycket bra kväll indeed.

Var en riktigt jävla kul kväll i Trollhättan igår. Grillning och förfest i strålande solsken hos Alex och Sofia ihop med Erik, Jeten, Ek, Olle samt Sanna (?) och Thomas och sedan ner på stan för en tur runt på Fallens dagar. Helvetiskt mycket folk, men riktigt kul. Billig kväll också vilket alltid är najjs, gratis inträde på öltältet och inget att dricka där inne (Sissi hade fått i sig tillräckligt innan ansåg hon ;) ). Alex erbjöd en dam i 60-årsåldern att sitta vid vårt bord inne i öltältet - very bad idea. Dels drog hon i mig och pekade på mig hela tiden, gissar att hon ville dansa men njae, jag satt rätt bra där. Och efteråt fick jag höra att hon haft händerna på Alex rumpa halva tiden... :D Hyfsat ont i halsen idag efter allt skrålande men what the hell. ;)

Hamnade i en mardrömskö inne på Subway när vi skulle ha nattamat dock och fick stå där i en evighet. Och lagom tills vi är framme vid disken för att beställa så börjar Sissi må dåligt pga värmen och allt folk (hade definitivt inget med spritintaget att göra) så hon fick gå ut och gå en sväng för att få luft. Vilket resulterade i att Sissi inte fick någon nattamat då sambon hennes inte kunde lista ut vad hon ville ha... ;) Fick dock en cola och tuggade glatt på sambons macka så överlevde allt ändå. ;)

Och nu väntar en hel vecka med jobb, hyfsat ovant. :P GO har fått in en stororder från Australia igen så de behöver lite extra händer, och jag tackar och tar emot. Extra pengar sitter aldrig fel. :P Sovadags nu i alla fall så jag orkar med morgondagen. :P Toodles


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: