Oyasuminasai

Ok, vilken idiot ställer sig och lagar till sin matlåda halv 11 på kvällen? Allvarligt? Eh tja, typ jag. Fattar inte varför jag aldrig kan ta tag i saker lite tidigare... Blev ris och kyckling i en röra av creme fraiche paprika/chili och lök, paprik och tomat. Smakade helvetiskt starkt trots att jag inte kryddat ett jota så får la se om jag får i mig det imorgon. ;) Skönt att slippa fixa ihop en matlåda på morgonen i alla fall, med tanke på att jag alltid vaknar i tid och har så goda tidsmarginaler menar jag... ;)

Btw så är jag alldeles förbannat törstig och verkar inte gå över hur mycket jag än dricker. Hävt i mig ett halvt juicepaket och åtskilliga glas vatten den senaste timmen men icke. Har däremot fått ont i magen... ;P Nu är det sovadags, jobb imorgon. Och resten av veckan. Och veckan efter det. Och... Toodles


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: