Rekord. :D

Skön och slapp dag hittills. Några timmar på balkongen i solen på morgon/förmiddag och sedan ut till Skutberget för en runda frisbeegolf och promenad med Sandra. Och trots att jag schabblade bort några birdies och kastade högt som fan som vanligt så fick jag till några redigt bra kast och slog till och med ett personligt rekord. :D Så nu ligger mitt personbästa på 2 poäng. I like. ^^

Erik sitter just nu och spelar LA Noire här bredvid medan jag sitter med laptopen i knät och slösurfar. Borde egentligen ta tag i jobbsökandet på allvar men suget är la... sådär. :P Sitter och pillar med musiken till vår 75-årsfest istället. Vi har bestämt att vi får välja 50 låtar var som vi slår ihop och kör shuffle på, och jag är just nu nere i 121 stycken... Hade en 150 när jag lagt över alla de låtar jag ville ha med så nu gäller det att fortsätta rensa järnet... :P I'll get there eventually. ^^


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: