Is it over...?

Sitter och väntar på att regnet skall dra över så jag kan kila iväg till affären och köpa mig lite skit. Så dödligt sugen på choklad just nu men då jag levt på en diet av sötsaker det senaste så tänkte jag att en påse morötter kanske är ett bättre alternativ...? Får se hur principfast jag är när jag väl står där vid godishyllan... ;)

Rapporten är ånyo inlämnad till vår kära handledare och nu håller tummarna att den håller måttet så vi kan släppa skiten en gång för alla. Eller tja... Den skall ju förbi herr examinator Thuvander också, vilket väl blir det verkliga eldprovet I guess. Vi får la hoppas att han läser den en vacker, solig sommardag när han är på som allra bäst humör. ;)

Blev till att sitta uppe redigt sent inatt för att få klart skiten i alla fall. Fick dra hem från skolan vid 2-snåret när jag började må illa. Huvudvärken kom runt 12 och eskalerade tills det kändes som att ögonen skulle explodera och illamåendet valde att slå till efter lunch. Stack till Pressbyrån och skaffade nödproviant i form av huvudvärkstabletter, cola och godis men efter en timme med colan över pannan och tunna snabba andetag för att undvika att spy rakt över tangentbordet så kändes det som läge att dra sig hemåt. ;) Knaprade lite tabletter och sov i några timmar innan det kändes ok att börja igen. Blev klar runt halv 3 på natten. Jävla bilder som envisas med att hoppa så fort man ändrar en enda liten jävla detalj. Kan ju driva en till vansinne och gör det också allt som oftast. :P

Äh, nu är det duggregn, det får fan funka, affären stänger ju om en timme...  :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: