4 x 25 = ... 90?

Just tryckt i mig mina sista turkisk peppar-godisar (så mycket för att inte käka godis mitt i veckan) och väntar nu på att äggen skall svalna så jag kan käka kvällsmat. Stör mig på luggen som envisas med att åka ned i ögonen hela tiden, jävla syrran som klippte luggen för kort. ;P Ber henne klippa till hakan och så hör man ett "Oj..." och så har man plötsligt lugg till kinden istället. :P Jäkla tur att det växer snabbt säger jag bara. ;)

Håller på att planera ihop en jäkla massa roliga saker just nu. Tänkte dra ihop ett tjejgäng och dra, vill så gärna säga upp, men ok NED, till Ullared (noll koll på geografi som vanligt) och bo i en stuga där någon gång i juli. Slappa, shoppa onödiga saker, supa och bara ha det gött. :P Låter riktigt najjs. ^^ Får hoppas folket kan så det blir av bara...

Har även diskuterat med brudarna och har nu (i alla fall så gott som) bestämt att vi skall dra ihop en riktig brakfest när vi fyller 25. :D Eller tja, tyvärr så ligger våra födelsedagar utspridda över ett halvår, men om vi har festen i augusti någon gång så blir det tyyyp i mitten i alla fall. ;) Jag får agera sladdis antar jag. ;) Så blir 100-årskalas i augusti, eller som Helena sa: 90-årskalas. Fråga mig inte hur hon fick ihop det för det vet jag inte. ;P Men som hon resonerade: Om jag, hon och Anna har fest ihop så blir det ju 75-årskalas och om Karin också vill vara med så blir det 90! Så ledsen Karin, men verkar som att du endast är 15 år gammal i Helenas ögon. ;P




Allvarligt brudar, jag hittar inte en enda bild på oss alla fyra, detta måste vi åtgärda!? :O

Är äggen tillräckligt kalla än månntro, I'm dying av hunger...


Karin

Haha ska tacka Helena nästa gång jag ser henne. ;P

helena

Haha. Men du får se det som en komplimang Karin! ;p

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: