Ändå en bra kväll.

Hemma igen efter eftermiddagens och kvällens bravader. Tror tentan gick bra, hyfsat säker på att jag klarade mig, kanske till och med gick bra, men var grymt irriterad på fråga 2. Fattade inte över huvudtaget vad han frågade efter vilket gjorde den hyfsat svår att besvara. Tydligen ingen alls som fattade den men vi gissade på lite olika saker så vi får la se om någon var i närheten... :P

Efter tentan var ju tanken att vi skulle dra till Score för käk och bowling, majoriteten drog hem till Mysan för förkrök men slö och seg som jag var, och då jag ändå inte skulle dricka något, så drog jag hem för en timme framför datorn istället. Skulle möta upp folket på stan strax innan 7, men inte fan kom de ner. :P De hade missat bussen hela bunten så var bara jag och Tina som var på plats. Två av de segaste i klassen var först på plats, plötsligt händer det liksom. ;)
När resten väl behagade visa sig var det för sent för att få maten och hinna äta den så började bowla direkt istället. Och Sissi fick storspö. Totaldäng. Och alla andra synonymer för förlorade stort. Skyller på att jag höll på att dö av hunger men beror antagligen mer på att jag var dålig rent allmänt. ;P Hamnade precis bredvid väggen också vilket var rätt störande, kändes som att man skulle slå i varje gång man kastade iväg klotet. Naturligtvis därför alla mina klot gick käpprätt åt he... vänster. Beror definitivt inte på att jag inte kan sikta. Brukar ändå vara hyfsat bra på bowling men tja, not this time. :P

Nu skall jag plocka ihop en massa skit inför morgondagen och sedan gå och lägga mig. Haft göront i magen hela dagen och känt mig lätt illamående, hoppas fan det gått över tills imorn, kul att sitta på tåget i tre timmar annars liksom... Drar la ner mot stan vid en halv 6 imorn och ber till gud att det finns parkeringar. Annars blir det en liten gnutta jättejobbigt. Well, oyasuminasai for now.


FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till : http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: