Back in Kallestad.

Sitter och mumsar godis för glatta livet (varför kvällsmat liksom?) men kommer inte få i mig alltihop ändå så lär spräcka mitt löfte (igen) och äta godis mitt i veckan. För slänga det går ju bara inte. :O

Sitter annars och pillar lite på rapporten (så jävla tråkigt) så att det ser ut som att jag gjort något i helgen. Skulle läst flera rapporter, plockat ut det väsentliga och klistrat in i vår rapport så att vi kan skriva om det senare, men jag har bara kommit igenom två än, de är hyfsat snustorra och tråkiga att läsa om man säger så. Dessutom haft en del annat för mig i helgen så tiden har la inte riktigt varit på min sida. :P

Idag blev det annars till att hämta brorsan på Torp för en tur hem till Utby och söndagsmiddag bestående av fläskfilé och potatisgratäng (mumma) och sedan allmänt tjöt i några timmar. Tvättade bilen och fyllde på kylarvätska samt spolarvätska samt såg till att få mig en klippning av syrran innan jag drog hemåt igen. Stannade till på Torp för att skicka iväg en tre påsar med kläder samt hoppa in på COOP för att kika på lyktor då modern min sa att det var rea. Och jovars, ett tre-set med svarta lyktor fick följa med hem och står nu så vackert på golvet i vardagsrummet. ^^

Rätt sugen på att läsa lite manga men man kanske borde ta sig igenom i alla fall en rapport till först...? Sovmorgon till 10 imorgon så ingen totalpanik att gå och lägga sig än, alltid något. ;P Toodles


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: