Better late than never...

Lade in lite bilder från kameran och försökte förgäves hitta bilderna från festen hemma hos Sandra för några helger sedan, de kan ju inte bara försvinna...?! o_O Visade sig dock att de endast går att "hitta" om man plockar ur minneskortet innan man pluggar i sladden, då de hamnade på internminnet på grund av att jag visst råkade glömma kvar minneskortet i datorn (oupps) när jag plockade med mig kameran... Tycker jag borde kunna komma åt båda minnesbankerna samtidigt men I guess not. Eller så är det bara jag som är dålig, inte helt osannolikt. ;)

Här kommer de i alla fall, var inte så många men håll till godo.




Helena var btw i sitt esse den kvällen så här får ni en stor, vacker bild som visar hennes sanna jag:



Lovely right...?! ;P



Måste nog plugga på lite om ISO-inställningar trots allt, för trots att jag egentligen är grymt solbränd och fin så blir jag så konstigt vit på alla bilder... Förstår inte hur detta kan ske på bild efter bild...host...


Prebenmette

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: