Butter Sissi.

Känner mig trött och allmänt grinig. Och jävligt ensam. Just nu sitter jag mest och är irriterad på att E spelar WoW, tja typ jämt. Fem kvällar i veckan 19-00 känns lite väl häftigt och sådär socialt och trevligt. Dessutom har jag ont i magen, vilket väl skulle kunna påverka humöret en smula. Funderar på att fixa ihop något käk men kommer inte på något jag egentligen är sugen på. Eller jo, milkshake men är tyvärr rätt ont om det här hemma. Har dödligt tråkigt, och då inte ens mangan lockar så kanske det egentligen är lika bra att bara gå och lägga sig. :P Kanske lika så bra då det är tentaplugg i produktionsekonomin imorn som gäller... Yiiha. :P


Look at me, I'm bored...

Har btw hittat en yrkesutbildning i Arvika som verkar hur kul som helst. Börjar i höst och är på 1½ år och så blir man teknikillustratör i slutändan. Man får lära sig en massa dataprogram, 2D och 3D-konstruktion, hur man gör filmer, ritar, gör spelrelaterad design, presenterar, marknadsföring, ha 10 veckors praktik osv osv osv. Planen är ju att skaffa ett jobb nu när jag är klar men skulle jag inte hitta något så är det här definitivt ett alternativ. :D Söka skall jag oavsett så får vi se hur det ser ut i höst. ^^


Karin

Butter, putter… Sån var jag under gårdagen, shopping med mamma och hungrig gjorde inte saken bättre… ;P



Sök, sök, sök! Verkar ju vara din grej det med ju! :)

Cecilia

Haha, känner igen det där. :P Och yes, skall söka, hoppas ju på jobb men hoppas nästan lika mycket att jag inte får något så att det blir plugga som gäller... ;P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: