Damn, redan söndag...

Jag har så sjukt ont i låren efter gårdagens promenad. För att inte tala om min rumpa, åh gud min rumpa... Hade lite högre tempo än vanligt vilket känns av idag, hade nog behövt stretcha... >_< Men skam den som ger sig, blev en promenad idag med då vädret var toppen. Fick tom med mig E, tro't eller ej. Han dog dock typ efter halva korta rundan, men bättre än inget. :P Får nog försöka dra med honom ut fler gånger, för är min kondis piss så är hans icke-existerande... :P




Lagt upp en massa exjobbsbilder på Its och suttit och skissat på idéer till vår konstruktion, imorn skall vi till Grums för att snacka med två brudar som jobbar på en vårdcentral där. Får se om vi får ut något nytt och givande. Ser la bra ut i rapporten om inte annat, I guess. ;P Det roliga (?) är att typ alla vi pratat med är sjukgymnaster, bara de som svarar på mail lr...? :P Hade velat ha lite annan input också, men vi får la se vad vi kan göra... ^^

Nu tänkte jag annars flörta till mig en nackmassage från babe då min nacke spökat i ett par dagar. Tror jag ligger och spänner mig när jag sover... Och när jag sitter vi datorn... och när... :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: