Dum da dum da dum...

Sitter och mumsar på ostmackor gjorda på färsk hönökaka och sörplar på en stor kopp varma koppen blåbär och hallon medan andra omgången tvätt ligger i maskinerna. Riktigt najjs. ^^ Den här varma koppen är btw hur god som helst, hittade den när jag rotade igenom skafferiet häromdagen. :D Måste köpa fler... ^^

Intervjun i Grums gick prima, fick en del nya idéer och tankar. Dessvärre så massakrerade de även en del av de idéer vi redan hade... o_O Flera av sakerna vi tänkt oss funkar nog inte riktigt på vår målgrupp. Vi har tänkt på VAD man skall göra för att träna balans osv, och vi har tänkt på hur det skall SE UT för att smälta in, vara snyggt osv, men vi har INTE tänkt på hur vi skall motivera seniorerna att faktiskt utföra övningarna... o_O Även om det är jättebra att dra en ring längs en kringelokrokig stång och stången är jättefin så räcker inte det för att motivera folk. Varför skulle jag vilja dra en ring fram och tillbaka liksom, vad ger det mig? Så varje konstruktion måste även ha en lockelse, ett syfte, så det blir la vår största utmaning...

Men ingen fara, vi har ju gott om tid på oss. Inte. Uff.


Rebecca Utan Räkor

Först trodde jag att du åt kakor gjorda av höns. Tänkte att vilken sjuk blogg jag har hamnat på. Sen förstod jag ju.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: