Måndag...?

Tänkte stanna hemma och tentaplugga idag, inget sug att gå till skolan. Vet inte riktigt om det egentligen är det smartaste att göra, men hänger la på om jag pallar att vara effektiv eller ej. Tina har mekaniktenta nu på morran och jag har en (ytterst korkad) känsla att jag inte får/bör/skall plugga mer på produktionen än hon gör. Så när hon har pluggat mekanik så har jag typ... slappat. Är inte så att jag egentligen tänker så, pluggar ju bara för min egen skull, men någon liten del säger ändå att det blir orättvist. Plus att det är väldigt tråkigt att plugga utan henne förstås. :P Så igår satt jag hemma och skrev termer och tänkte la fortsätta med det samt göra några räkneuppgifter idag. Känner mig inte speciellt stressad i vilket fall eftersom räkningen är rätt lätt och vi redan gjort ett par gamla tentor, men terminologin däremot... hm... Det svåraste på de tidigare tentorna har annars varit att ens förstå hans frågor. Hans formuleringar är minst sagt suddiga. Och jag menar, räkningen kan vara hur lätt som helst men fattar jag inte vad jag skall göra så är jag ju körd ändå. :P


Så här glada är jag och Tina när vi får räkna matte på sommaren... :P Jäklar vilket ljust hår jag hade btw... Vilket påminner mig om utväxten jag har just nu... kanske borde passa på att köpa hårfärg när vi handlar i kväll...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: