Militärträning.

Känner mig lite ömklig just nu. Inte nog med att jag knappt kan röra på kroppen på grund av all jävla träningsvärk (ben, rumpa, mage och rygg håller på att ta död på mig...), och att jag vaknade med en lättare förkylning imorse, vid lunch slog även mensvärken till. Sure, sparka på den som redan ligger, gör det. Blir till att skippa träningen idag, känner inte riktigt för att vare sig hoppa runt i rummet och trampa på brädor eller lyfta tunga vikter, utan tänkte nog mer bosätta mig här i soffan resten av dagen. ;)

Var på ett nytt pass igår, fyspass, därav min misshandlade kropp idag. Snubben som höll i det måste varit galen. Varför hälsa och presentera sig? Varför värma upp lite lätt? Nej nej, vi kör igång stenhårt direkt. Jag trodde allvarligt att jag skulle dö efter bara någon minut. Nivån på passet var helt sjuk. Snubben lade ribban en sisådär tio meter för högt för att jag skulle klara övningarna och kom igen, SÅ jävla ofit är jag ändå inte (kom igen, håll med mig nu!?). Det var alla möjliga konstiga hopp, slag och sparkar, skidhopp, militärhopp, vi kröp/hasade/sprang på alla fyra över golven, gjorde armhävningar, grodhopp, höga knän osv i all evighet. Varför andas och dricka vatten liksom? Totalt onödigt. Snubben själv gjorde ju allt hur lätt som helst dock, snubben hoppade fan jämfotahopp över en meter upp i luften med knäna i hakhöjd och sa åt oss att göra detsamma... Ehm, nej? Det är fysiskt omöjligt för mig att få fötterna så högt upp från stillastående läge... Och de där jäkla militärhoppen... geez...

Jag har EN bra sak att säga om det passet och det är att det var riktigt bra musik (hårdrock), men tyvärr så var den ju inte anpassad efter de övningar vi gjorde så INGET var ju i takt. Dessutom slutade låtarna mitt i övningarna och tvärtom, var som att han bara satte på en skiva och så började vi göra övningarna, de hade liksom absolut ingenting med varandra att göra... o_O


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: