Någon är visst poppis...?!

Haha, har typ sovit bort större delen av eftermiddagen... :P Sov dåligt i natt pga diverse mardrömmar så var la sådär fräsch i huvudet när vi satt i skolan och pluggade, och när jag sedan kom hem så hade E öppnat balkongdörren för att Stitch skulle kunna springa ut vilket gjorde att det var väldigt kallt i vardagsrummet vilket gjorde att jag hämtade mitt täcke vilket gjorde att det var kört. ;P Sov som en stock. Skönt då, mindre skönt nu. Hjärnan är fortfarande geggamojja. :P

Såg till min förvåning att jag hade fått 150 mail medan jag låg och sov och när jag gick in så var alla från Ingela på Hafsten... o_O Fortsatte droppa in typ ett i minuter så tröttande nånstans efter 180 mail, så nu är hon blockad för tillfället. :P Måste vara nåt fel på deras inställningar då alla mail hade exakt samma innehåll. :P



Väntar just nu mest på att E skall komma hem så jag kan ta och beställa den jävla thaimaten, min mage vrålar... Plus att vi måste via Konsum för Sissi kräver godis, lots and lots of it. ;) Vet ni att det värsta är att när jag skriver "lots and lots" så är det första jag tänker på produktionsekonomi och Lot-for-lot-metoden, uwa.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: