NU kom de!? :D

Nu har jag fått mina pengar! Finally. Tog bara en dryg vecka istället för 1-2 dagar men men. ;) Nu behöver jag inte vända på kronorna längre (har jag i och för sig inte gjort hittills heller, jag spenderar som vanligt fast jag är typ pank... Pengarna är ju på väg liksom...) Så jäkla gött att ha lite pengar igen och inte känna sig helt luspank... :P

Försökt få tag i två sjukgymnaster på Grums kommun som vi mailat med förut, men just nu är de jäkligt sega på att höra av sig... Försökte ringa men kom inte fram igår morse så talade in ett meddelande samt skickade ett mail och har fortfarande inte fått svar. Och då det gällde ett möte så brådskar tiden en smula. Så idag drog jag och Tina till Seniorernas hus istället och plockade upp de enkätsvar som kommit in och satte oss sedan på ett café och lunchade/fikade medan vi sammanställde svaren. Tänk om alla skol- och arbetsdagar var såhär sköna. ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: