Ny tatuering..?

Är nåt grymt sugen på en ny tatuering just nu... Har en massa i huvudet men då jag inte tänkt ut exakt hur de skall se ut och jag ändå inte kommer att ha råd med dem just nu så ligger de på is (den stora draken jag vill ha som täcker halva ryggen lär ju kosta några tusenlappar så...). Den här figuren har jag dock haft i huvudet i många år nu och den är i en lite mer hanterbar storlek.



Det här är i och för sig bara en snabb skiss (blir lite tråkigt på produktionsföreläsningarna emellanåt...) men ungefär så hade jag tänkt mig i alla fall. Lite mer kompakt dock... Cirkel med vassa horn, sick-sackmönster och sedan en draksvans. :P Visade den för en tatuerare för några år sedan men han tyckte den var lite tråkig och ville lägga till en massa skit. Är nog inte så sugen på det tror jag, vill hålla den ren, men visst, kommer han med ett bra förslag så kanske. :P Var gubben på Viking hemma och han har la aldrig varit någon favorit direkt men kanske finns några roligare här uppe... :P Lite osäker på storlek och placering dock. Funderar på höger vrist/vad i någon passande storlek... Funderar även på insida arm, handled eller sidan av nacken, men lutar nog egentligen åt benet... Har ni tips eller idéer så är det fritt fram. :P Möjliga tillägg är också välkomna, dock inga jävla duvor eller banderoller och skit, sånt avskyr jag. :P

Haha, sedan kommer vi ju till frågan om pengarna men det är ett senare problem, right...? ;) Hade vart najjs med en ny tagg innan sommaren if possible... Tänk den på en brunbränd vrist ihop med ett par snygga converse och trekvarts hängbrallor, wunderbahr. :D


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: