Redan hemma. :D

Tidig hemgång idag, wiihoo. Gubben gick igenom PERT- och Ganttscheman samt kritiska linjen vilket vi redan gått igenom i iaf två kurser hittills så kändes inte så relevant. Dessutom drog hela min klass vid första rasten så var inte så sugen på att sitta kvar på egen hand. :P Så nu sitter jag hemma och käkar frukost istället. ;)

Tänkte passa på och gå igenom garderoben och se om det är något som skall slängas eller skickas iväg nu när jag ändå skall hem i helgen, syrran har ju uttryckt sin önskan om att få mina kläder ett flertal gånger. Vad hon inte fattar är att jag inte lär skicka iväg mina snyggaste kläder dock, de vill jag änna behålla. ;) Men jag har ju en massa kläder som sitter bra som jag inte använder ändå så de tar ju bara upp plats, så får la se vad jag får ihop. Är urusel på att slänga saker, de kaaan ju vara bra att ha. Någon gång. Till något. Typ...?


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: