Rensa rensa rensa, släng släng släng...

Satte mig ner och sorterade genom mina bilder och insåg hur jääävla många fula bilder jag har på datorn. Hade en "Jag"-mapp med en massa egobilder och skit och den var ju fanemig hur stor som helst så tog och gjorde en "Jag"-mapp för varje år istället, 2006 och framåt. Lite mer hanterbart. Var när jag gjorde det som jag såg hur mycket skitbilder jag samlat på mig... Blir ju bara ledsen av att titta på dem ("Är det verkligen så jag ser ut...?! Allvarligt...?!" typ) så tänkte ta och gå igenom och slänga alla som jag inte vill se igen, men är skitsvårt. Jag vet inte vad jag inbillar mig att jag skulle ha bilderna till, men har jäkla svårt att göra mig av med dem ändå... "Kan ju vara kul att ha" liksom... Som med all annan skit jag samlar på mig. Men har jag inte gjort något med dem hittills så lär jag inte börja nu så nu skall de fanemig bort. Skall bara ha fina/roliga/bra/minnesvärda bilder kvar... ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: