Rubrik.

Tidig hemgång idag då Tina och co skall plugga mekanik. Tänkte jag skulle sätta mig och skriva ner och förklara termer i produktionsekonomin men det lockar la sådär. :P Delredovisningen gick i alla fall bra. Jag blir ju typ alltid illamående av nervositet innan jag skall upp, men jag vet att jag egentligen är rätt bra på att hålla tal och att det brukar gå fint även om man tappar bort sig, så någon gång skall jag la vänja mig. :P

Just nu ligger solen på och gassar som satan i vardagsrummet men kan inte ha balkongdörren öppen då det även blåser något kopiöst och dörren i så fall bara står och slår... Så ligger och surfar i soffan istället. Solen blänker i skärmen om jag sitter upp plus att det bränner i nacken... Den här ställningenn är dock inte speciellt behaglig när man skall skriva... Funderar på att flytta mig till köket, men röven dör ju fan efter en kvart på de stolarna... I-landsproblem i-landsproblem i-landsproblem...



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: