Sega fanskap.

Datorn hänger sig stup i kvarten. Bara någon/några sekund åt gången men nu har det hänt x antal gånger så börjar bli irriterande. Fattar inte riktigt varför den gör det, den har ju fått vila hela jävla natten liksom. Vanligtvis så brukar den bråka när den blir för varm då mina fläktar är kaputt (vågar man öppna datorn och dammsuga/borsta/nånting tro eller kommer jag pajja hela datorn?) men nu borde den inte ha något att klaga på...

Ergonomiredovisningen gick prima, blev till att spontanprata lite eftersom jag visst missat att läsa på vad som skulle komma på mina slides på power pointen (host eller så orkade jag bara inte host) Drog ut på tiden lite mer än planerat men nu är jag i alla fall hemma för några timmar innan tentan i produktionsekonomi hägrar (uff). Efter det är det typ direkt ner på stan för käk och bowling med klassen. Tanken är egentligen tentafest (vår första och sista!?) men då jag skall sitta på tåget till Göteborg klockan 6 imorgon bitti och dessutom behöver köra ner till stan så lär det bli en helnykter och hyfsat tidig kväll för min del. Trist but that's life.

Nu kallar maten på mig, frukost hanns visst inte riktigt med innan jag fick springa till skolan. ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: