Zumba...

Nedsjunken i soffan under täcket och har just tryckt i mig en stor bit pizza. Kanske inte bästa maten efter ett träningspass men what the heck. ;) Fick testat på zumba för första gången i mitt liv idag. Hade fått för mig att det var en typ av dans där de integrerat flera olika dansstilar, men var tydligen uppdelat. Idag var det bollywood-dans som gällde så blev mycket armar och höfter. Gissar att jag kommer ha träningsvärk i magen imorn efter en timmes rullande på höfterna och allmän magdans. Var rätt kul och jävligt svettframkallande, jäkla synd att man är smidig som ett kylskåp bara... Extra kul när man hamnade bakom ett jäkla dansproffs... Hennes höfter måste varit ur led för att kunna vridas sådär... Kul när man såg båda i spegeln och såg kontrasten mellan oss... ;)

Denna hade jag btw på hjärnan hela jävla vägen hem från skolan idag... Så det går när batteriet dör i mp3-spelaren...



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: