Dan före dopparedan...

Helt jävla slut i huvudet, vettefan varför jag fortfarande sitter uppe. Eller tja, väntar på att håret skall torka, lägger jag mig med blött hår lär jag se ut som ett troll imorgon. Vilket kanske är sådär najjs när jag skall stå i vår exjobbsmonter hela dagen. :P Och om jag blåser det så försvinner lockarna. Dagens i-landsproblem.

Har tagit hela jävla dagen att fixa ihop vår monter trots att den egentligen är rätt enkel. Möte och planering på morgonen, sedan iväg till Tinas moder där vi länsade huset på svarta och rosa lakan, dukar, plädar och gardiner. Sedan vidare till Stuvbutiken där vi köpte oss 8 kvm grönt plastgräs som vi skall ha som matta. Massa tejp och post-it-lappar inhandlades och därefter blev det en tur till Donkan. Tillbaka till skolan och börja montera, klippa, måttpassa, putsa, vika och tejpa.

Behövde täcka två bord, en vägg, ett fönster och två dörrar med tyg och skivor så gick åt en del men räckte precis. Blev en blandning av mig och Tina i montern då vi kör på tema svart-rosa-grönt, svart=Sissi, rosa=Tina och grönt=exjobbet... ;) Blev även till att ha svarta klänningar imorgon då vår övriga matchning gick sådär... Tina rabblade upp alla möjliga söta små klänningar, rosa, vita, blåa, med blommor, med prickar, med ränder och Sissi har... eh, svart. :D Men blir svart med någon rosa detalj så kör på mina rosa converse, blir prima. :P Inte bestämt vilken klänning det blir än dock, total beslutsångest... Klänning 1 är lite mer proper med trekvartsärm och enklare skärning, medan klänning 2 är mer av en partyklänning. Kortare och utan ärmar och måste ha ett linne under då den är väldigt urringad... Dock så känner jag mig mycket mer bekväm i klänning 2 så lutar åt den ändå... Dessutom vann den i sten-sax-påse-tävlingen som jag och Erik hade och enligt babe så får man aldrig bryta det som bestäms genom sten-sax-påse. ;)

Nej, nu får det fan räknas som torrt, orkar inte sitta uppe längre. Har ni vägarna förbi 21anhuset imorgon mellan 10 och 18 så kan ni ju kika in så får ni se våra underbara moduler och vår vackra monter. ;) Puss på er


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: