Jag är så jävla trött...

... på den här rapporten just nu. Gör verkligen allt för att slippa skriva den. Allt. Har inte alls gjort så mycket som jag hade tänkt mig när jag var hemma. Vilket väl kanske i och för sig inte är så förvånande men ändå. Tänkte att jag kanske kunde CADa lite eller fixa snygga bilder i Photoshop när jag var klar med rapporten men tji fick jag. Har en massa kvar att skriva. Vet dock inte riktigt vad och det är la där mitt problem är. Mysan och Lovisa ligger tydligen på 38 sidor i dagsläget och vi har 25... Känns bra. Har dock inte lagt till några bilder eller bilagor än men ändå... :S Deras är ju i och för sig mer faktabaserad medan vår är mer designbaserad så är la därför deras förstudie är megastor och vår lite mer... medioker... Ordbajsa på engelska är tydligen inte riktigt min grej heller... På svenska dock, där är jag en mästare. ;) Det kanske inte bli bra men det blir i alla fall mycket. ;P

Nu måste jag ta mig i kragen och fixa käk så jag får en matlåda tills imorn som INTE består av stekt falukorv och makaroner... :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: