Hemligt nummer nästa...?

Såg att jag hade ett missat samtal från ett vanligt mobilnummer så kollade upp det på eniro och tillhörde ett företag som heter The Draft AB... Tyckte det lät som ett designföretag av något slag (draft betyder ju utkast/skiss på engelska) så hoppades att det kanske var någon som sett min profil på någon jobbsida men när jag kollade upp det så är det ett vanligt försäljnings- och marketingföretag... Of course liksom. Varför kan de inte ha konstiga nummer allihop så jag bara kan skita i att ens bry mig...?

Apropå konstiga nummer så har jag ett 0406-nummer som ringer konstant, gärna en två-tre gånger om dagen, och på alla möjliga tider på dygnet. Är också något försäljningstjosan. Något callcenter-skit som andra företag kan gå genom när de vill ha tag på folk. Envetna jävlar är de i alla fall, gotta give them that.

Schluta ring då för faen...


Anki

Så fantastisk fin du e Sissi :) Håller me dig om alla jävla försäljare som ringer jämnt! Ett tips är att installera NIX, det har funkat skitbra!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: