En miljon pics från 75-årsfesten...

Över en och en halv vecka sedan men jag har bara inte riktigt orkat ta tag i skiten. Inte för att jag gjort något annat direkt heller men ändå. :P Korrekturläser Eriks examensrapport, läser en jäkla massa manga och slipar på CV och min digitala portfolio. Börjar jobba på GO igen imorgon... Sådär sugen (rätt najjs att ligga på soffan hela dagen ;) ) men pengar är ju rätt najjs att ha och det har sinat rätt bra i kassan med allt farande och flängande det senaste... Måste ta tag i jobbsökandet ordentligt snart... Ehm, ja... snart. Har ni några design/produktutvecklarjobb på lager på är det ju bara att slå en pling... ;)

Festen blev i alla fall prima, but with some ups and downs. Folk som jag hade hoppats skulle komma hade uppenbarligen roligare saker för sig men screw them liksom, mina närmsta (minus en) var där and that's all that matters. Det blev till sist en 25-30 pers med en jämn blandning av mina, Karins och Helenas kompisar. Humöret var på topp, presenterna var oväntat många och grymt najjsa, maten och bålen var god, musiken var bra och lekarna var uppskattade. Ett par stycken av gästerna drog vid halv 11-snåret och sedan började folk droppa iväg rätt bra, vilket väl var sådär uppskattat från flera håll. En del hade helt acceptabla anledningar men majoriteten var uppenbarligen bara jävligt tråkiga. Var en liten tapper skara som stannade till slutet. Vi shakeade loss på dansgolvet, tjötade i köket och höll igång till runt tre-tiden då det var dags för städning. Hade hjälp av de sista tappra själarna så gick väldans snabbt och smärtfritt. Vid fyra var vi helt klara och halv fem var jag hemma på Utby.

Har en miljon pics, men här kommer ett urval av mina, Karins och Helenas bilder.
















So everybody, tack för en härlig kväll och tack för alla fina presenter! Love ya guys!


Anki

Hellu!

Härligt att ni kunde fotrsätta utan oss ;) Massa roliga bilder iaf. O tack igen för kalaset!!



Kraaam

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: