Give me money ffs!

Skall till Torp och kika på mobil till syrran. Sugen på att kolla kläder men har absolut inga pengar. Fick låna en tusing av mamma nu för att jag skall kunna betala reparationer och material till bilen. Gert lämnade in Volvon för besiktning imorse och tyvärr gick den inte igenom utan fick ombesiktning... Fuck. Thank god så var det inte bromsarna som strulade utan "bara" positionsljusen fram, och Gert har redan köpt material och lämnat bilen till Inge som skall fixa det. Och då det här är ett "billigt" problem att åtgärda så går det bara på 800 spänn i materialkostnad. Bara... Men det ihop med besiktning, bussningar till växellådan osv uppgår till typ exakt det jag har på kontot... :P Kollar man mitt kontoutdrag för det här året så är det enda roliga jag köpt en rouge. Utöver det så är det mat, parkering och bensin. Endast. Fatta vilket kul år jag haft hittills. :P



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: