Livspanik deluxe...

Är trött och har lite smått livspanik. Jag vet inte vad jag vill göra, inte ens i närheten av vad jag vill göra. Eller vart vi skall ta vägen. Just nu kan jag dock tänka mig det mesta, bara för att få pengar. Tänk en vettig lön liksom... Just betalat räkningarna och fick en liten chock över hur lite pengar jag har kvar. Min buffert är minimal. Vet ni att man räknas som fattig om man inte kan lägga ut 15000 med kort varsel? Vilket innebär att jag varit fattig i ett par år nu. Möjligen så har jag varit icke-fattig i augusti-september varje år, tack vare sommarjobbet. Min nuvarande buffert hade egentligen inte varit ett större problem om det inte varit så att bilen behöver fixas, den skall besiktigas och det kommer bli en del tripper hemåt vilket kostar pengar i bensin om inte annat. Sedan hade det ju varit najjs att kunna gå ut och festa och hitta på något kul med folk också emellanåt... Nästa månad lär bli lite bättre men är ju en bit dit.

Äh, har bara lite panik just nu, men det löser sig alltid på något sätt. Får se till att det löser sig helt enkelt.

Nu är det nog dags att sova i alla fall, ledig imorgon så då är det jobbsökande som gäller.

Later bitches! ;)



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: