Månens sista kväll...

...spenderades på Koriander. Blev en schysst förfest hemma hos Sandra och Anton med lite blandat folk och när större delen av folket drog sig ner mot stan hade vi andra så kul att vi valde att stanna kvar ett tag till. Tog oss ändå ner till Månen en bra beta tidigare än vi brukar men då det var Månens sista kväll så tänkte vi att det var lika bra om vi ville ha en chans att komma in. Uppenbarligen hade halva (hela...?) Karlstad haft samma tanke. Var en miljon människor som stod och knödde febrilt för att komma in. Fick lite halvpanik där ett tag när man står i mitten av en klunga och alla pressar från alla håll. Svårt att andas... Fick en knuff och for i backen och någonstans där valde vi att avbryta våra försök att ta oss närmare entrén. Tappade bort alla utom Karin så vi drog vidare mot Koriander istället där vi mötte upp Andreas och co. Relativt (kolossalt) mycket kortare kö in om än fortfarande mycket folk där inne. Donkan som nattamat och skjuts hem av babe. Ibland är det rätt najjs att ha en pojkvän som sällan är ute och super. ;)

Idag har jag mått prima om man bortser från att jag har en blåslagen rumpa, uppskrapade knogar och en fet bula mitt i pannan... Rumpan och knogarna skyller jag på fallet i kön, men bulan beror tydligen på att jag skallade Andreas efter krogen. Don't ask me why, I don't remember anything... ;) Borde mått sämre i och med att jag enligt babe var totalt packad och satt och slöddrade i bilen hem. Men som sagt, jag minns inget av det så jag tror han luras. ;)

Några få pics togs under kvällen men majoriteten är förbannat suddiga så ni får nöja er med halvkassa bilder.








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: