Ups and downs...

Sitter och slösurfar på datorn medan Erik sitter bredvid och pluggar matte. Får hjälpa till stup i kvarten (no surprise there...) men minns ju inte ens hälften längre. Rotar runt i gamla block och papper och försöker fräscha upp minnet men går la sådär. Han har (äntligen) insett att det nog är bäst att gå kursen trots allt om han vill klara tentan så nu hoppas vi på det bästa. M tänkte dock klara sig utan att gå på lektionerna. Han tror att det räcker att plugga några kvällar i veckan plus helgerna. Lycka till säger jag bara. Skall bli intressant att se.

Just nu känner jag mig annars rätt positivt lagd. Jag vet visserligen fortfarande inte vad eller vart jag vill, men just nu har jag en känsla av att det nog löser sig ändå. Blir jag särbo så blir jag, träffas kan man göra ändå. Hamnar jag i någon helt annan stad än tänkt så får jag väl bara se till att jag åker hem ofta. Det löser sig liksom. Hoppas att den här känslan håller i sig och att jag inte trillar tillbaka i det deprimerande livsångest-hålet. :P



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: