En titt i backspegeln...

Yepp, även jag tänkte hänka på tåget och köra en liten 2011-resume... ^^ Kommer bestå av minst en bild från varje månad...

Januari:

Börjar året som sig bör med en cp-bild tagen på en fest hos Helena.

Februari:

Klassfest med de bästa.

Mars:

Bowling och mat med klassfolket.

April:

Hann med grillning med blandat folk under en tripp hem till Uddevalla.

Maj:

Vädret tillät plugg och fika på skolans tak ihop med bästa klassfolket...

Juni:

Examensmiddag med klassen med förkrök i parken...

Juli:

Blev en tripp till Strömstad för att hälsa på Karin och Andreas... Ungefär en miljon kort togs under kvällen... ;)

Augusti:
Här får ni hela tre bilder, glada ni blir nu va? ;)

Cyklade Bullarerutten runt för andra året i rad. Anderas var helklart snyggast i gänget... ;)


Mitt livs första besök på Ullared avklarades...


Den länge planerade 75-årsfesten gick av stapeln. Uppslutningen var medioker men kvällen blev grejjt ändå. ;)

September:

Anna-babe fyllde 25 och firades därefter...

Här får ni två bilder för tog ju även min ingenjörsexamen i september! :D


Oktober:

Jag drog till Turkiet ihop med familjen minus lillabror. Hur jävla skönt som helst. Resan alltså, inte att brorsan blev lämnad hemma... Eller... tja... ;P

November:

Uppenbarligen gjorde jag inget kul i november för det här är den intressantaste bilden jag hittar i min samling... Kul...

December:

Avslutar året precis som vi börjar det - med en cp-grimas! :D

TACK FÖR DET HÄR ÅRET FOLKS!

(Nu är det fan dags att sova, men tyvärr så måste Sissi fixa sig en matlåda först ifall hon inte vill krevera på jobbet imorgon och tyvärr är hon inte smart nog att göra dem lite tidigare på dagen...)


Simon

Hahahhaa.... vad tusan gjorde du i November egentligen? Vad är den där bilden för något ens?

Cecilia

Hahah, jag undrar detsamma... Jag fyllde ju iof år men det firades ju i augusti så inga bilder från det... Nåt måste jag ju gjort men kameran var uppenbarligen inte med... :P Och det som är på kortet är gamla hjul från lagården. :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: