Fy fan...

Sov längre än planerat idag med, kom upp för en timme sedan... Ovanligt ovanligt... Har sovit så jävla dåligt det senaste och drömt en massa mardrömmar typ varenda natt... Jag brukar drömma om monster och drakar osv men sådana drömmar anser jag inte vara mardrömmar, men de senaste dagarna har jag drömt mer verkliga hemska saker. Som för några dagar sedan när jag drömde att något hade hänt min söta Anna. Alla gick runt och grät och sörjde och frågade hur jag mådde men ingen ville berätta vad som hänt. Vadå panik? Gick till sist in på hennes blogg (den logiska lösningen, ehum...) där hon lagt upp ett inlägg med bilder på alla oss i gänget och kommentarer till varje person, samt ett inlägg där hon klätt ut sig och lagt sig i en låda (don't ask me why...). Vaknade upp och ville gråta...

Igår drömde jag att jag var hemma på besök och någon gång på natten vaknar av att någon bryter sig in i huset... Jag hör två skott och inser att de skjutit mina föräldrar så enda tanken är att få ut syrran på något sätt så att hon överlever... Blir till att rusa till hennes rum och väcka henne, blockera dörren (som btw öppnas utåt så blockering kommer knappast funka...) och sedan klättra ut från hennes fönster och försöka ta sig till någon granne för att larma... Hade så jäkla svårt att släppa den drömmen när jag vaknade och gick runt och tänkte på den hela dagen. Försökte tänka ut möjliga scenarion ifall något sådant skulle hända, sitter brandstegen på min sida av huset eller syrrans tex? Vilken granne är smartast att springa till? Den som är närmast eller någon som är längre bort så att rånarna inte ser vart vi tar vägen? Måste vi hoppa så är min sida bättre då det är närmare marken och dessutom gräs nedanför. Dock har jag ingen dörr så vi lär inte ens hinna öppna fönstret innan vi blir skjutna (eller brinner upp, ett annat scenario som spelades upp i huvudet...) Var depp och gråtfärdig typ hela dagen igår. Hehe, kände mig som en redig mes... :P

I natt drömde jag om våldtäkter, misshandel och mord. Fast i en rätt surrealistisk miljö. Fortfarande förbannat läskigt dock. Efter att ha vart hos en, mindre trevlig, herre så överlämnades jag till en ännu mindre trevlig herre, och fick konstiga flashbacks av vad han skulle göra (nooot very najjs ones...) så fick panik och sprang. Of course så springer snubben efter och jagar mig. Surprise surprise... Med en fetingstor kniv. Jag får tag i kniven och hugger honom i armen - doesn't stop him. Jag hugger honom i bröstet - doesn't stop him. Till sist gräver jag ur hans ögon med fingrarna (hög äckelvarning på den kan jag säga...) för att han inte skall kunna jaga mig och då ligger han äntligen still. Dock är jag rädd att han skall ropa och varna andra så jag kapar hans tunga också... (Don't mess with me säger jag bara...) Och sedan slutar hela drömmen ändå med en oändlig jakt genom skogen, på det gamla vanliga sättet. Vaknade helt kallsvettig och... rädd är la att ta i, men väldigt obehaglig till mods. Skakade liv i Erik så han fick ligga och krama mig. Resten av natten, höhö.

Planerar att kolla på en miljon söta klipp på Youtube ikväll innan jag går och lägger mig. Kattungar och hundvalpar i mängder. Allt för att skapa bra förutsättningar för fina, NORMALA drömmar. Jag vill kunna sova för faen!

 

(  Jag är nu anmäld på tentan trots allt btw. :D En av dem jag mailade igår var, tro't eller ej, rätt person och då hon inte hunnit skriva in hur många som skulle göra tentan så kunde hon lägga till mig... :D Så jävla skönt, höll på att få panik där ett tag... Nu måste jag bara börja plugga lite till tentan också... Snart... ;)   )



Helena

Men sissigumman då, det låter inget vidare!! Jag tycker definitivt att du ska kolla på en massa söta kattunge-videor innan du lägger dig för "dröminspiration". Sissigumman ska må bra <3



En annan grej... lyckas inte komma in i den digitala fotoramen jag fick av dig?! Asså datorn får kontakt med den och jag hittar den, men sen när jag ska gå in för att lägga in bilder så är den lite seg på att öppna sig så fotomanicken hinner tydligen "avaktivera sig" och försvinner (hela fotodisplayen släcks alltså ner o stänger av sig). Har försökt flera ggr, hyfsat störande nu... Men uppenbarligen lyckades ju du..? :P

Cecilia

Var mycket bättre inatt faktiskt, sedan om det var pga av kattungarna eller någon annan faktor låter jag vara osagt. Man kan oavsett inte få för mycket av kattungar... ;)



Ang fotoramen så vet jag inte riktigt vad som strular... För mig var det inga problem... Jag bara startade den, pluggade in den i datorn och valde usb-koppling (lr liknande? dataöverföring?) på dosan och sedan öppnade sig överföringsprogrammet automatiskt... o_O Kan kika igen dock, har ju en kvar... :P

helena

Nu funkar btw fotoramen! :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: