Ge mig sol!

Just nu (istället för att göra det jag borde) så sitter jag mest och drömmer mig bort. Är så förbannat sugen på en solresa just nu. Gärna ihop med babe då vi hittills, under fem år, aldrig åkt utomlands ihop... Och nej, jag räknar inte den trippen vi tog till Danmark (Tyskland...? o_O ) för att köpa sprit... ;P Jag vill till solen, jag vill ha en egen bungalow, jag vill ha nära till stranden, jag vill dricka goda drinkar och shoppa billiga saker... Framförallt vill jag dock ha pengar så att jag KAN åka utomlands för just nu är det väldigt knapert på den fronten... :/

Turkiet 2005...


Spanien 2006...


Thailand 2006...


Turkiet 2011...


Guuud vad jag vill ha sol och värme just nu... >_<

(Måste be syrran fixa bilderna från Dominikanska Republiken också... Alla mina försvann ju när min förra dator kraschade...)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: