Hallå korkad...

Just nu känner jag mig som världens dummaste person. Jag har missat att anmäla mig till tentan i projektledning... >_< Jag var inne en bit innan jul och kikade men då kunde man inte anmäla sig, försökte logga in igen för ett tag sedan men då strulade inloggningen och efter det har det bara försvunnit ur huvudet... Tills idag när jag loggade in... Bara för att inse att sista dagen var igår... x_x Skickat mail till alla möjliga personer och frågar om det funkar ändå men troligen lär jag väl få sitta utanför och vänta och se om jag får plats... Så jävla typiskt. Jag har inte missat att anmäla mig till en enda tenta på de 4½ åren jag har pluggat här uppe men nu jävlar... Suck. *håller tummarna att det löser sig*


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: