Makro 2...

Sitter och jäser i soffan trots att jag borde ta tag i städningen... Uppenbarligen kommer Gert och Pia på besök imorgon och då det ser ut som en total svinstia här hemma så behöver det nog i alla fall tas några tag med dammsugaren. Minst.

Tänkte lägga ut lite makrobilder igen. Den här gången på det fina Thomas Sabo-armband som jag fick av babe och svärföräldrarna i 25-årspresent samt min nyckelring och lite annan skit. Mycket intressant I know. ^^

Armband och dödskalle var från babe och converse-skon från svärföräldrarna. Mycket passande och uppskattad present. :D

Närbild på ett armband/klocka som jag fått från modern min tidigare...

Jag har alltså endast en nyckel på min nyckelknippa men onekligen en väldans massa annan skit. Dock bara nyttiga bra-att-ha-saker. :P Däribland ett usb-minne, en liten ficklampa, ett minimåttband, en kapsylöppnare och ett läppglans i form av en dödskalle som jag fått från Anna-babe. :D Ok, läppglanset kanske är mindre viktigt men hey, en dödskalle på nyckelringen är ju aldrig fel... ;P

 

Nu håller nog Erik på att förgås bredvid mig i soffan så får la ta och börja med våfflorna som står på menyn ikväll. Tyvärr har vi ingen ny bra rulle att kika på så får plocka fram något gammalt ur hyllorna. Vilket funkar fint det med. Speciellt då jag uppenbarligen får välja vilken film jag vill bara Erik får mat snart... ;) Toodles.

 



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: