Ny inspiration...

Kände för att hitta mig lite nya band att fylla ut Spotify-listan med så tog och kollade upp vad det är jag faktiskt lyssnar på, och om man nu går på mina favoritband så verkar det vara mestadels melodisk death metal, men även en del industral metal, trash metal, power metal, göteborgs metal (vad det nu innebär...) och hårdrock...  In Flames och Children of Bodom är de som ligger högst på min favvolista och då de klassas som melodisk death metal-band (i alla fall enligt Wikipedia ;) ) så kollade jag upp genren och har redan hittat mig en massa nya bra låtar. :D Me so happy. ;) Finns dock väldigt (VÄLDIGT) mycket skit också kan jag säga... :P




Skillet här ovan klassas dock som hårdrock, kristen rock eller industriell rock men ändå. ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: