+ och -

Klockan är strax 4 på natten och jag överväger starkt att gå och lägga mig... Kvällen har spenderats i soffan med babe framför två hyfsat kassa filmer, Body of lies och Bridesmaids. Har inte så mycket bra att säga om någon av dem egentligen. Har ni väldigt (VÄLDIGT) mycket tid över så kan ni ju ge dem en kik, men ni lär nog inte dö om ni skippar't. Bridesmaids-filen var dessutom helt jävla skitkass, filmen hoppade ett hundratal gånger, fram och tillbaka, fram och tillbaka, så vissa scener fick man se en fem-sex gånger... i små klipp. Lite då och då. Vilket gjorde att subbningen blev osynkad. Och även ljudet emellanåt. Tro mig, det är rätt jobbigt att hänga med i en film som hoppar mellan scenerna som en jävla studsboll på speed medan man ser munnar röra sig helt i otakt med ljudet och textningen som dyker upp består av ord som inte kommer sägas förrän en fem minuter senare. x_x Meeen annars var kvällen bra. ;) Jag har vräkt i mig fläskpannkaka, chokladpudding med grädde och en massa lösgodis. Jag? Svulla? Pff. Förbannat mätt just nu dock... Kommer vagga mig bort mot sovrummet snart känner jag... Eller rulla. Kanske går smidigare...?


Helena

varför fortsatte ni se filmen om den var så dålig kvalitet är min stora fråga?;D jag brukar dö av sånt efter typ 5 min... Nu blev jag dock lite konfunderad för jag har hört att bridesmaids ska va bra, men nu börjar man ju undra.. nu blev d svårt...haha...

Cecilia

Hahah, det undrar jag med... :P Frågade om vi kunde ladda ner en annan fil och se om den var bättre men uppenbarligen så var alla andra jättestora så det skulle ta lång tid... Och vi hoppades att del 2 skulle vara bättre men icke... :P Och jag hade också hört att den skulle vara bra, plus att trailern verkade rätt lovande, men mja, jag vet inte... Mitt betyg kan ju iof ha påverkats av att jag satt och irriterade mig på kvalitén... ;P Så du kan ju ge den en chans om du vill... :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: