On my way...

Var iväg till skolan och skrev ihop det sista på två uppgifter i Projektledningen samt lämnade in dem nu på kvällen. Skönt att bli av med. Nu måste jag bara ta tag i tentapluggandet också. Lite surt om jag skulle kugga en tenta som ingen enligt Erik kan kugga... ;P

Var btw helt jävla tokhalt på vägen hem. Sladda runt som en galning på vägen, det släppte typ i varenda kurva och korsning, för att inte tala om rondellerna... Och då kröp jag ändå fram... o_O Dessutom immade bilen igen totalt när jag kommit halvvägs så såg inte ett jota. Hade någon gått framför mig så hade jag kört rakt över dem utan att ens toucha bromsen för såg verkligen inte ett smack. Hej trafikfara!

Har dessutom absolut ingen ork just nu. Lägenheten ser ut som en svinstia, jag har fortfarande inte packat upp alla julklappar och kläder jag hade med mig hemifrån, disken står i travar i köket och jobbsökandet går på sparlåga to say the least... Jag sover oroligt men en jävla massa timmar vilket gör att halva dagen spenderas i sängen. Andra halvan spenderas framför dator och TV där jag inte gör ett enda jota nyttigt. Knåpat ihop ett personligt brev till sist i alla fall, alltid något. Körde i kombination med mitt CV/portfolio men då många sidor efterfrågar ett separat personligt brev så kändes det lika bra att få ihop ett. Så nu håller vi tummarna så att Sissi kan få ett jobb så hon kan börja försörja sig på riktigt! ^^


Får nog träna Stitch lite mer i "linslusande"... Och mig själv i "lite mindre galen"... o_O När man ser även undre tandraden så vet man att man ler för mycket. Tvångströja nästa! Toodles!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: