Uppdatering...

Eftersom det var ett tag sedan jag uppdaterade här och Helena-raring uppenbarligen får abstinens av att inte kunna läsa om mitt underbart intressanta liv så tänkte jag nu göra världen den stora tjänsten att klottra ner några rader. Be thankful bitches. ;)

Hänt mycket och inget alls sedan sist. Hade en mysig spelkväll i sällskap med Helena, Patrik, Karin, Andreas, Sandra och Anton förra helgen och mölade diverse onyttigheter emedan vi avverkade Pratmakarna och musikquiz. Idéerna för nästa omgång innefattar bland annat bowling, TV-spelskväll och paint ball så vi får la se vad som händer... ;)

En annan rolig sak som hänt är att jag skall på samtal med en kvinna på Assign i Trollhättan om några veckor. Ingen direkt arbetsintervju men fick kontakt med henne via Gert så skickade mitt CV och en spontanansökan och hon var intresserad av att träffa mig så håller tummarna. Får se till att skicka iväg lite fler ansökningar också, tagit det lite väl lugnt det senaste.

Mindre kul är att bilen skall in på besiktning inom kort. Visserligen tror jag att den kommer att gå igenom utan några större problem, men man vet ju aldrig. Backen strular som fan till och från så måste verkligen fixa den. Varit bra några dagar nu så inbillade mig att det kanske inte behövde åtgärdas men idag fick den återfall igen och gav mig ett helvete när jag skulle parkera efter jobbet. Jäkla bil.

Var på promenad med Helena i lördags och körde ett styrkepass hemma efteråt och helvete vad träningsvärk jag har i magen säger jag bara... :P Till viss del även lår och rygg men damn, min mage... x_x

Annars har jag haft det rätt mysigt idag. Jobbade 9-15 så tog en tupplur när jag kom hem då jag knappt sov något alls i natt och efter det har jag suttit framför datorn och tittar på serien Numb3rs samt filmen The Help medan jag mumsat på köttfärssoppa med aioli och kladdat ner mig med ansiktsmask och nytt nagellack. Tänkte nog snart dra mig mot sängen även om jag inte börjar förrän 12 imorgon, är fortfarande helt toktrött.

Har ni inte sett The Help / Niceville så är den helklart värd att se. Jättemysig. Tjötat på babe att vi skall se den i flera veckor men då han (konstigt nog, ehum...) inte nappat så blev det till att se den på egen hand idag. ^^



Sist men inte minst så är det flera av mina närmaste som har det extra svårt just nu så skickar en fetingkram till dem. Håller tummarna att det snart blir bättre. Love you guys.


helena

Assign, är det d stället du raggat på tidigare? Hmm... Hur som helst känner jag på mig att det kommer gå vägen! =) Så himla kul.. fast sorgligt att du ska flytta från ksd såklart :S



Niceville vill jag görgärna se!! hör av dig om du får för dig att se den igen ;)



Kramis

Cecilia

Nope, inte ens hört talas om Assign innan Gert nämnde dem faktiskt. :P De jag raggat på var Volvo Aero, men det ledde ju inte direkt någonstans... ;) Assign verkar dock riktigt intressant så håller tummarna. ^^



Och kommer jag nog inte vilja se Niceville igen den närmaste tiden så du får nog tyvärr ragga upp någon annan filmkompis om du vill se den... ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: