Nom nom...

Erik gjorde nyss en äckel-min när han såg min tallrik... Inte för att jag käkar pyttipanna och stekt ägg vid 9 på kvällen (hyfsat tomt kylskåp just nu, frukosten imorgon kommer bli intressant...) utan för att jag dränkt maten i ketchup. Inser att det inte direkt hjälper mitt mål att komma i form igen men jag ääälskar ketchup! :O Kan typ inte bli för mycket... :D



----- Tur man kommer ihåg att trycka på publicera menar jag... -----


helena

haha ketchup och pyttipanna låter ingen höjdare faktiskt, håller med din käre karl ;P

Cecilia

Hahah, ketchupen i sig har han nog inget emot då han också har det till pyttipanna, det var nog mängden som framkallade minen ifråga. ;) Och ketchup är ett måste på pyttipanna, eller vadå, är du en sån fjant som kör på rödbetor...?! :O ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: