Börjar bli dags...

Vi timanställda på GO blev inkallade till Tommy igår och fick informationen att vi endast har anställning mars ut, så nu fick jag ytterligare en kick i röva att rätta igång med jobbsökandet på allvar. Hittade en tjänst för någon vecka sedan och blev eld och lågor, de sökte en Design Engineer i Göteborg och det verkade passa mig jättebra! Entusiasmen sjönk dock en smula när jag kom på att Design Engineer betyder konstruktör på engelska... Har alltså ingenting med design att göra utan endast konstruktion... :P

Men jobb som jobb, skall söka det oavsett. Varför kan det inte bara trilla ner ett intressant, välbetalt jobb som produktutvecklare i knät på mig...? Och då inte produktutvecklare av navkapslar eller muttrar för faen, utan SAKER! Stolar, mobiltelefoner, lampor, kylskåp eller vad fan som helst. :P Men tja, i dagsläget får navkapslar duga det med, we need money. I dagsläget är ju den enda inkomst vi har min, och den täcker fan inte ens hyran så antingen jag eller babe behöver skaffa ett jobb och det omedelbums.

Här har ni en skön låt btw. Om ni kan se förbi en rätt (host) sexistisk video och en så icke-djup text ni kan tänka er. :P Hörde den i bilen upp i lördags och började digga till melodin innan jag fattade vad de sjöng om... :P Seg I know... ^^''




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: