Goddamn...

... vad mycket bilder. Och vad mycket dåliga bilder... :D Bara så ni vet så blir det inte speciellt smickrande bilder när man tar dem ur grodperspektivet... ;) Eller säg om fotografen sitter i en djup soffa medan motivet sitter på en pinnstol... ;) Jag anser mig ha rätt normala lår men då de blev gigantiska (och det helt utan att överdriva...) på speciellt ett kort så blev det till att beskära en del... ;) Lite halvjobbigt med gruppfoton också... Om tex två-tre pers blir jättefina medan den sista gör en konstig min... Kan man liksom med att bara klippa bort någon ur ett foto...? Klippte bort mig ur ett då Anna och Becca var jättefina medan jag (återigen i grodperspektiv... trots att jag själv tog kortet...) såg förjävlig ut. :P Strax klar med redigeringen så sedan får vi la se vad som passar att lägga ut i detta offentliga rum... ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: