Undrar vad...

... det är jag glömt...? Känns som att jag glömt bort något jag skulle göra. Hyfsat irriterande.

Vart en sådär dag idag. Trött som fan och ett projekt som inte riktigt samarbetar. Hade tänkt vara klar i förra veckan men lyckades i alla fall lämna ut det idag, bara lite sent. ;) Men det dyker fan upp nya saker hela tiden och saker som ser lätta ut strular alltid precis när man tror att man börjar bli klar. Mer överraskande de få gånger man faktiskt blir klar i tid. ;)

Erik kom äntligen upp idag också, men lär inte se så mycket av honom de närmaste dagarna. Diablo III släpps i natt så det är vaka som gäller för babe och hans bror. ;) Han har bunkrat upp med en massa tilltugg och färdigrätter så att han skall kunna överleva utan att behöva lämna spelet en minut mer än nödvändigt. ;) Vet inte om jag tycker att han är söt eller löjlig men jag är ju medveten om att jag är ihop med en spelnörd så det är la bara att vänja sig. ;)

Tänkte nog faktiskt gå och lägga mig nu, tro't eller ej. Ögonlocken har varit på nedgång i ett par timmar så känns som att det är dags. Är visserligen en kort arbetsvecka men måste fortfarande orka med två dagar till... :P Nightynight



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: