A good day...

Haft en väldigt bra dag hittills. Sov länge imorse så vaknade pigg och alert (inte ofta det händer om man säger så...) och tillbringade några timmar i soffan hoppandes mellan en bra bok och en ny manga. Gjorde mig i ordning och drog ner mot stan vid 5 för att möta upp folk från klassen. Hamnade på O'learys ihop med Tina, Anna, Tessan, My, Jenny och Ida och satt några timmar och tjötade, käkade, tog en öl och mumsade på efterrätt. Mycket trevligt. ^^ Kul att höra vad folket hade för sig nu för tiden, var ett jäkla tag sedan jag såg alla.

Och nu är det Game of Thrones-maraton med babe som gäller. Missat några veckor nu, så har hela tre avsnitt att se fram emot. Erik skall mumsa på en burgare men då jag fortfarande är proppmätt från restaurangen så tänkte jag hålla mig till godis... ;) Laterz.


Simon

När jag började se Game of Thrones såg jag 13 avsnitt på två dagar :) När hela serien är klar (vilket lär dröja lääääääänge) ska jag då minsann se hela serien på en eller två veckor :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: