Välbehövligt...

Kommer hem till ett ljuvligt matos och hittar marinerad kyckling (Eriks nya favoriträtt ;) ) och potatisgratäng på diskbänken. Helt ljuvligt gott och precis vad jag behövde efter den här dagen. Eller tja, dagen i sig har la vart helt ok, men har varit så trött att jag närapå stupat. Höll bokstavligen på att somna över datorn där en timme. Testade gå runt lite, dricka kallt vatten, nypa mig i armarna, trycka in naglarna i handflatorna och klappa till mig själv i fejjset. Men lik förbannat så slöts ögonen och huvudet började nicka. Ser la lagom bra ut på jobbet... ;P Men men... Får la försöka komma i säng tidigare idag helt enkelt. ^^

Just nu sitter jag och mumsar på den underbara maten medan jag kollar igenom bilderna från helgen. Och jag gissar att ni är rätt sugna på att se dem då min statistik hade en jävla topp så här efter helgen... ;) Men har en hel del att gå igenom så ni får ge er till tåls. ;) Den som väntar på något gott och allt det där vanliga tjafset ni vet... ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: