Fel i kodningen...?

Fy fan vad fula mina svar på era kommentarer blir btw... Konstig tjock text som inte alls ser ut att ligga rätt... Kan ni se dem alls? Helena gjorde mig lite fundersam när hon frågade om vi kunde se hennes svar/kommentarer och jag endast ser en svart ruta under min kommentar på hennes blogg... :P
 
Frågan är ju om man kan (och orkar...) göra något åt det... Gå in i koden och ändra kanske? Var ett jäkla tag sen jag ens var inne och kikade på koden, ids inte om jag inte skall pilla med själva designen. Annars får jag la göra som förut och skriva mitt svar som en kommentar helt enkelt, simple as that. ^^
 
Och nu skall jag gå och lägga mig, tro't eller ej! Eller tja, efter jag borstat tänderna och och och... ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: