Fest med smokingtema...

Den kära Anna fyllde ju 26 för ett tag sedan och valde då temat "smoking" till sin födelsedagsfest. Långklänning (eller finare klänning som går i alla fall till knäna) för damerna och kostym för herrarna. Kul tema även om uppdraget att hitta en långklänning gick sådär. Hittade verkligen ingenting som föll mig i smaken så fick bli samma klänning som jag hade på min, Karins och Helenas 75-årsfest förra året. Kändes tillräckligt uppklätt ändå i och med det siden-silkeaktiga materialet. Till det uppsatt (kind of...) hår och klackar. Helena körde på samma stuk medan Anna, Karin och Rebecka hade lyckats få tag i fina långklänningar. Simon och Mattias körde på kostym med fluga respektive slips.
 
Värdinnan bjöd på tilltugg i form av tandpetare med ost och vindruva (åh, gud så gott...) och skinka och melon. Plus chokladmousse och "champagnebål" samt det vanliga snackset. ^^ Glömt något?
 
Jag hade med mig på tok för mycket att dricka och fick även i mig på tok för mycket av det, men jäklar vad skoj jag hade. :P Och återigen tackar jag pappa för generna för mådde prima dagen efter även om minnet av kvällen var lite... ehum, suddigt. ;) De högklackade skorna var inte heller något problem. Hade faktiskt inte ett enda skoskav efter kvällen, överraskande nog. Speciellt i och med att det var syrrans skor och de var lite för stora... :P Blev en miljon foton tagna under kvällen men en stor del kunde sorteras bort då de var suddiga eller bestod av bilder på golv, tak, väggar, himlen, you name it... Här kommer i alla fall ett urplock. Har skickat alla bilder till Simon så han skall lägga upp en länk så alla smokingdeltagare kan ladda ner dem. Var på tok för många för att kunna skicka i ett mail. :P
 
 
En riktig jävla bildbomb blev det ändå... Hope you're happy... ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: