Shoppingsugen...

Är grymmet shoppingsugen och har så varit nu några dagar, men hittar inget jag direkt vill köpa...Är sugen på att skaffa mig några nya snygga klänningar, var längesedan jag köpte det, men hittar ju ingenting intressant...? Vart inne på Nelly, H&M, Ellos och vilken sida mer det nu var, men har inte hittat en enda klänning jag direkt fallit för... Tips på någon mer sida jag kan kika på? Vill ha en (eller några, hehe) snygga klänningar, gärna svarta i någon snygg kort modell. Utan en massa volanger, spetsar, blommor eller annat rysch-pysch. Och absolut inga volanger på magen!? Jag fattar verkligen inte de klänningarna... Vem vill se ännu fluffigare ut på mitten liksom...? o_O

Funderar på om jag skall ta mig ut till Bergvik eller stan någon dag och kika runt. Kanske oavsett är smidigare än att shoppa på nätet... :P Då vet man ju i alla fall att grejerna man köper sitter bra. ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: