Denna underbara vecka...

Mår fortfarande piss, men det pissiga varierar från dag till dag. Idag har jag hostat och nyst konstant sedan jag vaknade och har velat riva ut min hals emellanåt, men har ändå varit en bra dag då jag pallat sitta i soffan och läsa manga och titta på serier. Gårdagen spenderade jag nerbäddad i soffan och senare sängen då jag mådde konstant illa hela dagen. En mindre bra dag så att säga.
 
Det enda som går ner i magen just nu är nyponsoppa och rostat bröd men det blir onekligen tråkigt väldigt snabbt. Sköljer ner det med ett litet glas apelsinjuice men blir små klunkar då det svider som fan på väg ner genom halsen.
 
Det här känns så jäkla osmidigt. Hade möte med chefen igår, eller snarare - skulle haft... gällande min framtid på Metso... Meeen nej, låg hemma i soffan istället ja. Precis när det är en massa dead lines och utlämningar på ett helt projekt. Smidigt smidigt. Missade dessutom fotbollsträningen som jag sett fram emot. Inte riktigt läge att träna när man tycker det är jobbigt att ta sig till och från toaletten kanske. Och dessutom så är det planerat partaj med brudarna på lördag och nu är jag osäker på om jag ens hinner bli frisk tills dess... :(
 
Gud vad livet är underbart ibland. Och ja, ni får nog stå ut med mitt gnällande ett tag till, man får inte så mycket sympati från sambon när han är lika dålig. ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: